adri5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg servicede patat even wennen ik vondt het hard gebakken ,aar dat hoort zo denk ik - het andere was allemaal goed30-7-2024
Perron3Parklaan 20172 830 003
Frank3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDe pindasaus ontbrak bij de saté.Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.28-7-2024
Perron3Parklaan 20172 830 003
Bas5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceZe waren wat vergeten, maar na 1 belletje werd het nageleverd en de kwaliteit was als altijd, zeer goed.
Beste bezorgrestaurant van Boskoop!
Bedankt voor het top diner27-7-2024
Joram & Melany3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceBestelling keurig op tijd, kwaliteit goed. Alleen de cheese loaded fries met bacon was: cheese met slappe friet en wat bacon. Ipv stevige friet met kaas en bacon.
Minder zou echt geen probleem zijn.20-7-2024
Olaf4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceVolgende keer beter lezen van de bon had nu kikker erwten terwijl ik had opgezet dat ik niet wou in mijn salades Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.14-7-2024
Willem 2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceVerkeerde Hamburger gebracht Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.7-7-2024
Perron3Parklaan 20172 830 003
Bob5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.7-7-2024
Perron3Parklaan 20172 830 003
nathalie 5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHeerlijk gegeten Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.7-7-2024
Sasha3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceZonder uitjes, was met uitjes. Pindasaus voor de patat zat over de gamba’s 🤔. Cash geen wisselgeld beschikbaar. 1-7-2024
Perron3Parklaan 20172 830 003
S5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.30-6-2024
Perron3Parklaan 20172 830 003
Kasia3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHeel expliciet aangegeven dat er maar op 1 burger kaas mag. Op de afleverbon was het ook gemarkeerd maar helaas op allebei de burgers zat er kaas. Jammer. De kwaliteit is ook niet meer zoals aan het begin helaas. Erg jammer.Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.30-6-2024
ILYASS5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceKwaliteit is goed en het komt ook warm aan. Dus ga zo door 25-6-2024
Perron3Parklaan 20172 830 003
sandra5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.23-6-2024
Christiaan 5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.16-6-2024
Perron3Parklaan 20172 830 003
Sandra5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg servicePrima en snel15-6-2024
Joram & Melany3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg service2 bestellingen niet correct (was gevraagd zonder tomaat. Zat wel tomaat op. Andere burger was zonder kaas besteld, zat alsnog kaas op). Verder prima Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.9-6-2024
Lotte3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceBezorging was aan de late kant, garnalen waren taai en hard.29-5-2024
Perron3Parklaan 20172 830 003
Roel5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceMakkelijk bestellen en betalen, keurig op tijd geleverd en Heerlijk gegeten!!27-5-2024
Perron3Parklaan 20172 830 003
Koos5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceIk werd gebeld dat het iets later zou worden, ik gaf aan dat ik nog moest werken en daarom het wel op de tijd moest komen die ik op de website had aan gevinkt. Gelukkig is dat super goed gelukt en kwam mijn sate bestelling perfect op tijd!
Dank., was weer lekker!27-5-2024
Wout5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.26-5-2024
Nick5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceVriendelijke bezorger en heerlijk eten! Alleen jammer dat het helaas wel anderhalf uur duurde voordat het bezorgd werd... Dit kwam door de drukte en het slechte weer werd medegedeeld. Desondanks blijf ik hier vaker bestellen. 22-5-2024
Perron3Parklaan 20172 830 003
J5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceWanneer je bestelt duurt de levering altijd wel lang, maar voor de rest top!20-5-2024
Bas5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.19-5-2024
Perron3Parklaan 20172 830 003
Sarine5
★★★★★ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceBezorgtijd was veel langer dan van te voren aangegeven Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.19-5-2024
Perron3Parklaan 20172 830 003
Sonja5
★★★★★ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceBezorging redelijk lange wachttijd. Verder top
Website gaf bij 1 milkshake aan dat deze op was maar was wel aan bestelling toegevoegd 17-5-2024
Nico5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.12-5-2024
Nicolle5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceSuper lekker gegeten en bijna op de minuut op tijd bezorgd...de jongen die het eten kwam brengen is super vriendelijk!!9-5-2024
Perron3Parklaan 20172 830 003
Pavan5
★★★★★ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceEten was lekker niks op aan te merken. Bezorgd tijd net geen 2 uur en 15 minuten is echt veelste gek. 9-5-2024
Perron3Parklaan 20172 830 003
Esther3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceHelaas 2,5 uur moeten wachten op onze bestelling! Dat is echt te lang!9-5-2024